Chanel -->

Cupcake Nail-art! 🍭🍬

Merhabaa! Tırnaklarınıza çok sirin cupcake'ler yapabilirsiniz. Bu yazımda size bunu nasıl yapacağınızı göstereceğim. Ilk olarak kendinize zemin için, cupcake kreması için, kremanın üzerine şekerler için istediğiniz renkleri seçin. Ben bunları seçtim 

Veeeee
Tırnaklar boyanmaya süslenmeye hazıır! 
Ilk olarak istediğiniz bir zemin rengi seçiyorsunuz. Ben sadece yüzük parmağıma cupcake yapacağım ve her tırnağıma seçtiğim bir ojeyi  sürdüm. Daha sonra beyaz bir oje seçiyorsunuz. Bu cupcake'in kreması  olacak çünkü😌 daha sonra fotoğraftaki gibi tırnağın ortasından yukarıya doğru 3 aşamada sürüyoruz. 

 Sürdükten sonraaa "hiç vişnesiz cupcake olur mu yahu?" Diyor ve 
Vişnemizi de ekliyoruz :) 
Ben birde minik minik sekerli süslerim olsun istiyorum ve bunu yapmak için bakın ne kullanacağım 
Ta-taaaam! 
Bulunması kolay ve maliyeti düşük bir ürün. Tabii kürdan, kurşun kalem ucu vs. de kullanabilirsiniz. Sonra ucunu istediğim renklerdeki ojelere batırıyor ve minik minik kremasının üzerine dokunduruyorum. Veeee
İşte size şirin bir cupcake! İstediğiniz renkleri seçerek kullanabilirsiniiz :) gördüğünüz gibi çok kolay :) umarım beğenmişsinizdir.. Sorularınız olursa yorum yapabilirsiniz :) pembis günler dilerim!🍭🎀💕💓

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Makeup&Beauty © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects