Chanel -->

Note Cosmectics mi? Ay ben çok severim!

Herkese uzuuun bir aradan sonra merhaba!

Evet biliyorum blogumu çok uzun bir süre ihmal ettim amaa telafi edeceğim :) Bunun içiiin bazı takipçilerimin merak ettiği, bana mailler atıp sorulan bir markayı sonunda bugün tanıtacağım sizleree!

*NOTE COSMETİCS*
İlk olarak bende neler mi var?

İşte bunlar :) 'Ya o MAC orda ne alaka?' dediğinizi duyar gibiyim, o MAC orda şu alaka; ben Note Cosmetics'in fondötenini MAC'in çok benzeri olan bir ürün olduğunu farkettim ancaaaak Note kesinlikle MAC'den çok daha başarılı vee çok daha uygun fiyatlı bu yüzden de MAC'e el sallatır :) 


Tabii MAC benim kışlık fondötenim o yüzden rengi daha açık :')) Gördüğünüz gibi Note biraz daha sıvı ancak birkaç saniye içinde cilt hemen emiyor ve yüzde pudra gibi kalıyor ve mis gibi kokuyor. 

MAC'in Artıları:
Kapatıcılığı mükemmel ve sanırım benim için tek iyi yanı bu.

MAC'in Eksileri:
Sürmek için fırçama aldığımda anında donuyor,
Kokusu beni biraz rahatsız ediyor, kimyasallıkla kozmetik kokusu arasında kalmış sanki,
Kalıcı ancak kuru karma bir cildim var bu yüzden bir süre sonra yüzümde donmuş gibi hissediyorum,
Fiyatı çok yüksek bir ürün değil evet ama çok da o fiyat edecek bir ürün değil.
Ve üstelik bu ürünü aldığında birde pompa alman gerekiyor çünkü dökmeli gibi, doğru düzgün kullanılmıyor.

Note C./Luminous Moisturizing Fondöten Artıları:

Uygun fiyatlı,
Nemlendirmesi mükemmel,
Çok güzel bir kokusu var ve gün boyunca o kokuyu hissedebiliyorsunuz,
Kısa bir sürede donuyor ancak MAC kadar kısa bir sürede değil bütün yüzüme uyguladıktan birkaç saniye sonra ve bu kocaman bir +++
Antioksidan etkili badem yağı ve macadamia yağı içeriyor,
Tüpte oluşu hem ekonomik yönden hemde kullanım açısından büyük bir fayda sağlıyor,


Note C./Luminous Moisturizing Fondöten Eksileri:

Tüpünün %75'i falan dolu muhtemelen, aslında az bir ürün ama yinede çok güzel :')



Benim Note C./Luminous Moisturizing Fondöten değerlendirmem işte bu kadaar şimdi geçeliiim Note C.'in Rich Color Lipstick koleksiyonundaann 13 Numaralı ''Rapture'' isimli rujuma;
Ben ambalajlarını görür görmez NARS'a çok benzetmiştim. İçinde A, D ve E vitaminleri var ve bu sayede muhteşem ötesi bir nemlendirmeye sahip. Ve tek sürmede rengini tak diye veren bir ruj üstelik kalıcılığı da mükemmel! Yine MAC'e el sallattırıyor bana Note bu konuda...

Şimdi geleliiim lip-eye pencil'laraaa;

Ortadaki göz kalemi ve diğer ikisi dudak kalemi. Ben genelde kalemleri ruj gibi kullanırım. Dudak kalemlerinin en büyük artısı mat ruj olarak da kullanabiliyorsunuz ama ben mat pek sevmediğim için renksiz baby lips ile nemlendirdiğimde rujdan hiçbir farkı kalmıyor :) 

Bende olan 2 rengi size böyle göstermek istiyorum :)

Vee işte bu da göz kalemim, kesinlikle akma bulaşma vs. yapmıyor bende, hemde bütün bu sıcaklara rağmen;

İşte benim Note yorumlarım bu kadaar. Birde şimdi ürünlerin fiyatlarını vereceğim sizlere :)
Note C./Luminous Moisturizing Fondöten 22,90
Note C./Rich Color Lipstick 19,90
Eye&Lip Pencil 4,90
Umarım yeterince düzgün bir şekilde Note C. deneyimimi anlatabilmişimdir :)
Şimdi sizi görsellerimle baş başa bırakmak istiyorum. Birde muhakkak sorulacaktır, fotoğraf düzenlemesini ps/cs6 ile yaptım :) Okuduğunuz için teşekkür ederiiim! +1'lemeyi ve eğer hala katılmadıysanız bloguma katılmayı unutmayıın!
En güzel makyaj malzemeleri sizin olsun!

xox, ohhmychanel*



2 yorum:

  1. rujun rengine bayıldım :)
    banada beklerim www.kiriksemsiye.blogspot.com
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha guzelleri senin olsun :) hemen geliyorumm!

      Sil

 
Makeup&Beauty © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects