Chanel -->

Sephora Alısverisiiim!

Herkese merhabaaaa! Bu yazımda sizlerle bugun Sephora indiriminden aldıklarımı paylasacagiiim. Klasik Sephora indirimiydi
kendi ürünlerinde ve
Too Faced'da  indirim vardı.

Bu cok ince bir sekilde cildinizde fondoten değilde daha cok renkli nemlendirici gorevi gorecek bir ürün ve üstelik SPF 20'lik ve fiyatı da 29,90'a dusmus tabiikide hemen kapıldı ✔️
Iste bu kapatma özelliğini cok cok sevdigim bir fondoten, cok fazla rengi kalmamisti ama ben bana uyani kapabildim ve bu da 29,90 ✔️
Bu da makyaj bazı. Too Faced tasarımını gercekten cok seviyorum. Ve gözenekleri supsuper kapatıp pürüzsüz bir makyaja zemin hazirliyor veeeee bu da 29,90 ✔️
Bu da Too Faced'in güzeller guzeli hafif tatlı tatlı isiltili pudrasiiii. En cok buna sevindimm rengimi bulamadım bende koyu rengini aldım bronz pudra gibi kullanacağım. O kadar seker ki yiyeceğim galiba! Ve buda sadece 29,90! ✔️
Bu ürünlerin herbiri 5tl idi. Bende göz kapağıma beyaz far surup eyeliner cekmeyi cok seviyorum, ilerde paylaşacağım sizlerle de :) mavi göz kalemini ise annem için aldım, genelde bu renkleri kullanıyor ve kalıcılığı da çok başarılı sephora'nın bu kaleminin✔️ 
Ortadaki ruj da iste bu renk. Ozellikle shop kullanmadım rengi farketmeniz için. Biraz minik gibi ama çok güzel. Sephora'nın kendi rujlarının mini boyları. Yani renkleri, kalıcılıkları muhtesem ve tekrar hatırlatayım sadece 5tl✔️ 
Ve birde 19,90 a bu makyaj temizleyicisini aldım. Ilk kez deneyeceğim ve buraya hemen yazacağım.
Iste benim sephora alışverişim bu kadaaar! Sizde koşun beğendiklerinizi kapın! Ve çok daha güzelleri sizin olsun. Sorunuz olursa dilediğiniz gibi yorum bırakabilirsiniz veeee +1'leyip blogumu takip edebilirsiniiiiz💓🎀💕

xox
Ohhmychanel~ 

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Makeup&Beauty © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects