Chanel -->

Douglas/Biotherm Starter Set!

Merhabaa☺️💕🎀 Bu yazımda Douglas'dan 29₺ ye aldığım setten bahsedeceğim. Seti kutusuyla koymayı çok isterdim ama maalesef yanlışlıkla atılmış😭😫 

Ürünlerin boyları birazcık minik ama bir damlası bile işe yarayan ürünler gerçekten. 
Bu 'cildim çok kuru' sorununu tamamen ortadan kaldıran, muhteşem bir ürün. Benim cildim kuru karma yine de kullandım ve çok memnun kaldım. Cildinizin nem dengesini düzenleyip gün boyu koruyor. Kesinlikle kullanılmasını tavsiye ediyorum :) 
Ve bu da cildinizi temizledikten sonra sabah/akşamkullananileceğiniz bir nemlendirici. Sürüldükten sonra benim cildim nefes alıyormuş gibi hissediyorum :) bunu da tavsiye ederim :)
 Iste bu toniğe vuruldum!🔫 çok güzel bir kokusu var. Mis mis kokuyor ve cildim kullandıktan 5 dk sonra yumuşacık oluyor!Akneleri bile kurutuyor! 
Ve bu seti aldığınızda içinden 29₺ lik Biotherm çeki veriliyor. Ben bu çekme tonik almayı planlıyordum ama çekim de atılmış 😔 neyse canım kısmet değilmiş napalım.. Bence kesinlikle alınıp denenmeli✌️ Umarım memnun kalırsınız. Her şeyin en güzeli sizinle olsun. 
Takip etmeyi ve +1lemeyi unutmayın :') 

Xox

Ohhmychanel~

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Makeup&Beauty © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects